facebook
opis zajęć

Trening funkcjonalny/Gimnastyka dla Seniorów 60 min

Zajęcia prozdrowotne, które są przeznaczone dla osób dojrzałych, po urazach, dla tych którzy chcą poczuć się lepiej. Jest to wyjątkowy trening funkcjonalny, poprawiający zdolności do wykonywania czynności dnia codziennego. Zestaw pozycji dobierany jest pod daną grupę, tak by każdy uczestnik mógł skorzystać z treningu. Podczas zajęć stabilizujemy stawy oraz mobilizujemy mięśnie do pracy. Ćwiczenia wpływają na wzrost wskaźników wytrzymałości fizycznej, krążeniowo-oddechowej oraz poprawę koordynacji nerwowo-mięśniowej. Większość pozycji wykonywana jest w siadzie na piłkach, co w dużym stopniu odciąża układ kostny i wspomagający go układ stawów, ścięgien i więzadeł.

Płaski brzuch (Zdrowy kręgosłup) 50 min

Płaski brzuch (Zdrowy kręgosłup) trening dla osób, które chcą przyspieszyć proces przemiany materii, wysmuklić okolicę pępka i wzmocnić mięśnie grzbietu. Składa się z rozgrzewki (proste kroki fitness wykonywane na podłodze), przygotowującej aparat ruchu do pracy, trwającej ok. 15 minut. Główna część zajęć oparta jest na ćwiczeniach w pozycjach niskich na matach przy wykorzystaniu stepów, taśm oraz piłek. Najważniejsza w tym treningu jest symetria - wzmacniamy mięśnie brzucha ok. 15 minut oraz mięśnie grzbietu ok. 15 minut. Zajęcia kończą się rozciąganiem przy spokojnej relaksującej muzyce - 7 minut.

Interwał 50 min / TABATA 40 min

Interwał skierowany do osób, które oczekują wyzwań podczas treningu. Zajęcia charakteryzuje naprzemienne płynne wprowadzanie zmian w postaci prostych kroków fitness na stepie oraz niepełnego wypoczynku. Jest to intensywna forma zajęć ogólnorozwojowych. Celem treningu jest poprawa wydolności układu krążenia oraz układu oddechowego, wzrost zdolności kondycyjnych organizmu i spalanie tkanki tłuszczowej./

TABATA często nazywana interwałowym treningiem metabolicznym. W niezwykle intensywny sposób angażuje najwięcej mięśni w ciele w trakcie jednego ćwiczenia. Magiczną cyfrą jest czwórka - poszczególne ćwiczenia wykonuje się przez cztery minuy w tzn. seriach. Trening "nakręca" metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

TBC 50 min = SMUKŁA SYLWETKA

TBC (Total Body Condition) jest to trening ogólnorozwojowy, dla każdego, bez względu na wiek. Jeśli zaczynasz zmieniać swoje podejście do ruchu stanowczo rozpocznij trening od tej formy. Charakterystyczne dla tych zajęć jest symetryczne wzmacnianie całego ciała, przy użyciu hantli, taśm, piłeczek (easy ball) itp., zarówno w pozycjach wysokich jak i niskich. Na początku treningu 15 minut rozgrzewki - proste kroki fitness, potem wzmacnianie, a na koniec wyciszenie, niwelacja napięć mięśniowych - 7 minut stretching. Celem treningu jest lepsza przemiana materii, zapobieganie osteoporozie, kształtowanie sylwetki, spalanie większej ilości kcal w czynnościach dnia codziennego.

SPALANIE - zajęcia ogólnorozwojowe, przeznaczone dla osób wytrenowanych i tych którzy lubią porządny wycisk podczas treningu. Schemat zajęć przypomina tradycyjny trening ogólnorozwojowy, jednak ćwiczenia charaktreryzuje trening sportowy ze sprzętem oraz duża liczba powtórzeń na dane partie mięśniowe.

STEP & SHAPE 50 min

TBC step to trening ogólnorozwojowy, dla osób średniozaawansowanych. Przy użyciu specjalnej platformy uczestnicy zajęć pracują nad poprawą wydolności, spalaniem tkanki tłuszczowej i wzmocnieniem mięśni całego ciała.

TBC FLEX 50 min 


Trening ogólnorozwojowy, poprawiający zdolności kondycyjne. Usprawnia pracę stawów poprzez zwiększanie zakresu ruchomości dzięki specjalnym taśmom thera band. Podczas zajęć wykonuje się płynne ruchy taśmą, pokonująć jej opór i wprawiając w ruch te mięśnie, które podczas tradycyjnych zajęć dynamicznych nie pracują optymalnie. Wyjątkowy trening dla wszystkich, którzy oczekują od zajęć fitness również zabawy. 


ABT 50 min


Trening skoncentrowany na modelowaniu mięśni brzucha, ud i pośladków. Zajęcia rozpoczynamy od rozgrzewki, następnie wykonujemy ćwiczenia w pozycjach wysokich i niskich, ukierunkowane na najtrudniejsze partie u kobiet. Podczas zajęć używamy do ćwiczeń niestabilnego podłoża w postaci małych i dużych piłek, które dodatkowo wymuszają utrzymanie odpowiedniej postawy. Trening kończymy wzmacnianiem mięśni grzbietu i ćwiczeniami rozciągającymi.

Rozciąganie + zdrowy kręgosłup 50 min


Niezbędny element każdego treningu. Na zajęciach wykonuje się pozycje zwiększające ruchomość stawów i niwelujące napięcia. Zalecany dla osób, które posiadają dysfunkcje kręgosłupa. Ćwiczenia rozciągające kończymy relaksem przy dźwiękach spokojnej muzyki. Trening stanowi doskonałe uzupełnienie aktywności dla osób wysportowanych, dla osób początkujących jest idealnym wprowadzeniem do regularnych ćwiczeń.

Fat burner 50 min

Najbardziej efektywny trening nastawiony na przyspieszenie przemiany materii, o średniej intensywności, dla wszystkich osób które lubią ruch - podczas pracy na odpowiednim tętnie następuje proces spalania tkanki tłuszczowej. Trening choreograficzny oparty na krokach "Low" (bez podskoków) jest prosty w opanowaniu.

Hi lo 50 min


Trening o wysokiej intensywności, charakteryzujący się szybkim tempem oraz wplataniem w układ choreograficzny kroków high (podsoków itp). Są to zajęcia przeznaczone dla osób lubiących dynamiczne formy ruchu. Pracujemy na wysokim tętnie. Celem tej lekcji jest poprawa wytrzymałości organizmu, dla osób wytrenowanych - spalanie tkanki tłuszczowej.

Jędrne pośladki 50 min

Zajęcia dla osób które chcą przyspieszyć proces przemiany materii, w miejscach z natury obciążonych występowaniem tkanki tłusczowej (biodra, uda, brzuch). Trening wzmacniający, intensywny ze względu na dużą liczbę powtórzeń danego ćwiczenia oraz wykorzystanie przyborów (hantle, taśmy, tubbingi itp.). Zajęcia przeznaczone dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

Fit ball 50 min

Zajęcia ukierunkowane na wzmacnianie i wysmuklanie. Przy użyciu dużych piłek wykonuje się ćwiczenia na różne partie mięśniowe przy odciążonym kręgosłupie. Niestabilne podłoże zmusza uczestników do utrzymywania równowagi. Doskonała forma ruchu dla osób rozpoczynających pracę z ciałem, jak i dla tych, którzy chcą świadomie wzmacniać mięśnie głebokie.

Zumba 50 min

Dynamiczne zajęcia, ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej. Forma treningu łącząca w sobie elementy fitness i tańca. Zajęcia przeznaczone dla osób, które nudzą się na tradycyjnym treningu fitness, a w tańcu odkrywają siebie na nowo. Jest to doskonała lekcja - zabawa i trening w jednym.

Zumba Core 50min

Rewelecayjne połączenie choreografii z ćwiczeniami aerobowymi na brzuch. Na tych zajęciach, dzięki konkretnej dawce powtórzeń, rzeźbimy brzuch, przy rytmach energetycznej muzyki. Jest to treninch mobilizujący mięśnie posturalne, odpowiedzialne za prawidłową postawę. Lekcja, na której wzmacniamy świadomość swojego ciała, wykonując ruchy mające ogromny wpływ na poprawę sylwetki.

Pilates 60 min

Trening angażujący mięśnie głębokie, przede wszystkim mięśnie brzucha i grzbietu. Unikalny system ćwiczeń, który uczy świadomości ciała, przywracając prawidłową postawę. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, bez względu na stopień wytrenowania.

Yoga 60 min

Jest jednym z sześciu ortodoksyjnych systemów filozofii indyjskiej opracowanym i usystematyzowanym przez Patańjalego. To idelana ścieżka życia, dzięki której można osiągnąć równowagę ciała i umysłu. Joga uczy jak godzić się ze swoimi słabościami fizycznymi i psychicznymi. Przynosi spokój i harmonie, rozwijając wytrwałość kształtuje dyscyplinę. Forma odpowiednia dla każdego - dzięki pomocom używanym podczas lekcji, może być praktykowana przez wszystkich, na każdym stopniu zaawansowania.

POWER YOGA - charakteryzyje się płynnymi przejściami asan, przeznaczona dla osób które preferują bardziej dynamiczną praktykę.

FIT YOGA - zwiększa gibkość i elastyczność ciała, działa kojąco na kręgosłup, odpręża ciało i umysł.

Aerobox 50 min

Trening o wysokiej intensywności, inspirowany sztukami walki. W trakcie zajęć wykorzystujemy elementy fitness, wzbogacone technikami tradycyjnego kickboxingu, boksu, karate, taekwon - do. Wszystkie sekwencje nauczane są metodycznie, całość podana jest w bardzo przystępnej formie.

Aerostep 50 min

Trening niezwykle dynamiczny, pobudzający do działania m.in. dzięki platformie - step, która wymusza wysoką intensywność. Charakterystyczny dla tych zajęć jest proporcjonalny stosunek siły do wydolności. Sekwencje ćwiczeń wprowadzane są stopniowo, by w rezultacie trening składał się dużej liczby przysiadów, wykroków, podskoków oraz elementów fitness.

Aeromix 50 min

Trening stanowiący połączenie pracy z przyrządami (m.in. step, piłki, gumy itp.), sztukami walki oraz choreografii bazującej na dużej liczbie przysiadów, wypadów i ciosów. Zajęcia przeznaczone dla osób, które potrzebują ciągłych zmian i wyzwań w trakcie ćwiczeń.

Slavica Dance  50 min

Podczas tej lekcji uczestnicy zapoznają się z podstawowymi krokami fitness i krokami tańców ludowych. Doskonała forma ruchu zarówno na początek, jak i dla tych którym zależy na spalaniu tkanki tłuszczowej. Specjalnie dobrana intensywność treningu, zapewnia dobrą zabawę przy świetnej muzyce.